fjortontolvnollnio.

Hejsan alla Jag har blivit usel på att blogga!
jag har verkligen haft bloggtorka. Men Jag skriver när jag känner för att skriva.
När jag känner att jag har insperation. Denna morgonen var dryg. I skolan så kollade
vi på en pjäs som heter "Sveket" den spelades av två duktiga skådespelare och dom gjorde det bra.
Pjäsen handlade om droger och de medföljande konsekvenserna. Och därefter hade vi en liten disskusion.
Och då var det en tjej som sa att man vill inte gå till en vuxen för de "Skvallrar" då räcker en lärare upp handen
Såhär lät det sedan:

Läraren- Ursäkta att jag avbryter men ni säger att vi lärare "skvallrar"
Vad fan tycker ni att vi ska göra?om den hära killen har tatt livet av en människa för att han var drogpåvärkad? Man får inte döda någon men man FÅR knarka ihjäl sig själv om man vill...


Kuratorn- Neeeeeeeeeeeej, det får man inte!

Läraren- men nähä då får man inte det då!

Smarthuvud uppmanar eleverna att det är okej att knarka ihjäl sig själv.



Så nu kastar jag upp en bild på min lilla älsklingstomte som jag var och kollade
på idag, De sjöng massa sånger och alla var urgulliga. Jag älskar min lilla Nemo
Puss stolt faster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0