äventyr med ebony ;D

Men tjena tjena..
ja då var det ett tag ja.
så letsstart from the begining.

De var
Onsdags: Va det Ebony och jag .. just de har redan skrivit om dagen typ 2 inlägg NER.

Torsdags: Så skulle hon hjälpa mig med några jeans sen drog vi och hyrde film. en skräck film
och den var B!!!!! rikitgt kasss, vi kolla nt ens 5 min the chair REKOMMENDERAS ALLTSÅ INTE!
såååå vi ba hade en mys kväll och chilla, eftersom de ösregna ute så vi satt inne med våra affro
alltså nice! , sen hämtade chaib mig vid  00-01 typ. så snacka vi :):)


Fredags: förmiddagen så stack Jag ebony och Annette till stan, sen drog hon efter
Mc'D så då vandra vi själv lite. pröva en
byxdress, kommentar: fulaste jag sett!

Ebony på Gina.

Fredag kväll:
Sen drog vi hem från stan, fiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxxxxxxxing, sen så var de stan igen
Jag & Ebony mötte louise utanför pronto, sen blev de lilla torrg Gökboet
23-års gräns ;) hahaha men aafan de va ball! ;D



jag och louise på gökboet
oservera att jag ser ut som en psykopat! ;D

ebony och louise.

Vi satt där tills det stängde sedan kallade sängen . PUSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0