Helgen -pluspluss!

Jag är jävligt dålig på att uppdatera!
mkt mkt dålig FYFYFY! ;(

Har varit jäävligt stressad..
Just nu hatar jag skolan känner nt för att gå dit tycker det är jobbigt..
jävligt JOBBIGT! hoppas det vänder. tror det är för jag missat 2 nationella prov och känner mig allmänt back också.
men är endå nt. hmm? Jag vill bara ha lov & sommar nu .

Fredags:Ebonys Fest
Lördag: Mys med Ebony Och hennes bror. Chillla tv (:


bild på några schyssta typer sen festen och jag komm med på ett litet hörn jaaddå(H)
Lyckat Ebony.
plus vi ska ha feta fester i sommar komm vi på! ;D


Kommentarer
Postat av: Raymond Lam

LOL e d inte Michel??

2009-05-20 @ 13:55:45
URL: http://raymondlam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0