hexokalalalakooo

Idag så har dagen varit sjukt jävla chill!
 började kl 1. prov sen hem, men jag jobbade så sofia hade utbildning idag så vi stack och fikade
sen drog vi och jobba. Vi satt i lillla salen idag, Jag, Louise, Nathalie,Emma, och joanna
det var fan inte en lugn sekund.
så ja det blev alltså nt så många sälj idag nt
men kul hade jag ialf. Skratta oavbrutet .. fick lite klagomål .-chill

ÄR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEN JÄÄÄÄÄÄVLIGT SUR PÅ MIG SJÄLV!.
HAR GLÖMMT OCH SKICKA IN SKATTE LAPP. fUCKASSÅDEBAJS. . ;(

Dagens:
-Hej mitt namn e julia och jag ringer från Bamse!
-Hej
-Hej just nu kan du få hem en premunanananatilion(kan fort nt utala de)
-Nejnejnej! Alltså det är min mamma som läser tidningen hon e nt hemma. kan du återkomma?`
-ämmh.. HAHAHAHHAHAHAHAHAH *klick*

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tack va snäll du är :D!

vad gör du ?:)

2009-05-19 @ 12:26:36
URL: http://letmefree.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitball kväll :D

2009-05-19 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0