Lördag!

Vaknade sent idag sov ut klockan var väl runt halv1 när jag vaknade HÄÄÄÄÄÄRLIGT
sova är liv komm ihåg de ;D

Åkte in till stan med louise hennes mamma fyllde år så skulle köpa present
till henne :), sen köpte vi lite smink, eller jag köpte bara ett puder..
ÄR VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN BACK ÄI MIN KASSSA.
har 3kr på mitt konto VINST! woooooooho kan köpa typ 3 tuggumi :)
lönen kommer på måndag Jaaaadå! den kommer väl vara på en tia, efter skatt
typ en bussresa,

slutsatts: efter lön kan jag alltså åka buss och tugga tuggumi! :Dhahah!

men ialf. vi hade det kul i stan , mycket skratt( då är allt som vanligt)

KVÄLLEN: åkte jag till Ebony vi skulle passa hennes syskon
min mamma undrar om jag har flyttat dit?haha är där 24i7.
De va myss, kolla robinson med pooopppcccooorrrnnnn & godis
sen blev de natta mat. mycket skratt o allvarligt snack ;D behövdes!
kuuuuuuuuuuuuuuuliga dagar PUSSAS! 

                                         

                                       
                                      
           AAAAAAAAAAAAAAH! klockan är redan över 04: 
                   :O:O:O:O:O:O:O behöver verkligen min skönhetssömn
 RING MIG IMORGON LOUISE , Need to talk to you.<3

                                    EBBBBBBBBBBONNNNNNNNNNA? tack för allt pusssssssssssss ma weavefriend.
-V-

Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

sv: hahahaha ;D

2009-05-26 @ 08:59:41
URL: http://sunriseavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0