nolltvånolltvåtio

God kväll.
Jag är fortfarande inte klar med mitt rumm. Men får ta det sista imorgon har slängt 7 kassar
med saker. Men mitt rumm har gått från Casual till luxery haha kidding (:


Paradise nu.
Pause nu. Men jag vet vem som vinner. Jackie. Hohoh. Ledsen att jag avslöja
men vadfan alla har vetat det länge nu. Jackie är ganska speciell men jag tycker
att hon är skön på nått underligt sätt. Greta var snyggast av tjejerna och Patrik
av killarna, ingen av dom har igentligen varit min smak. Men smaken är som baken.

tror inte det blir mer uppdatering idag. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihihi vad bra!!!! :D

2010-02-03 @ 22:06:49
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0