tjugotvånolltvåtio

Orättvist.
kom hem för ett tag sen. Var med Felicia och Sarah istan. Jag köpte en ny plattång och
Sarah köpte present till Annette som blir 18 idag Grattis babyboo. Februari är verkligen sick! exakt alla fyller år.
Egentligen så skulle jag hem till Annette idag med mina töser för förfest och sedan vidare till Etagè
men pga att jag har öppning imorgon på kastrup så hinner jag inte gå ut fråns jag ska upp och jobba. Frågade
om jag fick ändra mitt pass till senar men icke sa nicke. Tråkigt. Ångrar lite att jag tog den praktikplatsen.
ALLA HAR LOV, ALLA UTOM JULIE. VAD ÄR GREJEN MED ATT HA LOV NÄR INGEN ANNAN HAR DET.
VAD FAN SKA JAG GÖRA? LÄSA EN BOK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0