fjortonnolletttio

Hello.
skolan idag var helt okej. Men min natt var hemsk. Har bara legat och vridit mig från kl 00:00 till 04:00.
kunde inte somna, lyssna slut på mitt ipod-batteri. Sedan var det bara upp och hoppa igen vid sex. Alltså inte så mycket sömn.

När skolan slutade
letade jag och min Beyonce (Sarah NS) träningskläder. hittade dessvärre ingenting därefter blev det affärerna i stan Sarah shoppade snygga byxor på benetton och jag hittade självklart inget! :(
Sedan bjöd Sarah mig på mat. Tack boo. Mycket gott haha och vi misslyckades med vårt projekt X haha jävla tant
förstörde hela planen som kunde gjort oss till miljonärer. NOG INTE. Mycket skratt och allvarligt snack.

Sarah och jag
har ett väldigt speciellt band kan inte beskriva det rikitgt. Men jag litar på henne till 110%
Det vi pratar om stannar mellan oss, och hon är ingen idot som ens skulle Få för sig att använda det mot mig.host!
Allt känns väldigt relaxat och bra när vi träffas och när vi festar blir det alltid så jävla lyckat. Har nog aldrig haft tråkigt med dig. Vi har även heta planer för denna sommaren. right sissy? Tack för idag.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0