nolltrenolletttio

Salut!
ledsen för kass uppdatering men jag har inte haft tid.
här kommer min årsresume av 2009.


Martina var min bästa vänn, vi sov varje skoldag och blev alltid utslängda tillsammans från lektionerna.

komm närmare mina bratz, var på en hel del roliga fester och avslutade alltid kvällen med nattmat.

Har haft många myskvällar med min Sandra-dee och mycket skratt & allvarligt snack.

Har haft sjuka kvällar med Alexa. Impuls? yes please.

kommer ihåg denna kvällen från början till slut. sick men kul var det. Agent...

Min älskade mamma fick cancer (igen) :'(


Sjukaste midsommarn!!!! hahaha alla trodde dom skulle visas på efterlyst! rummet fyllt av +

sjuka utekvällar och balla sommarfester. med mina älsklingar.

riktigt trevliga student fester bjöds det också på!

var i skanör med Felicia& co: blev även mycket pressning på bo01 (:

Ebony blev min halfie. Vi var dagligen och hade sjukt ball. jag älskar dig.

åkte till halmstad i en vecka med min bror+hans familj, sjukt trevligt ,hittade på massvis (:

Elins kräftskiva, träffa nytt folk och vi hade det jävligt ball. LYCKAT!

INGEN kan slå denna malmöfestivalen. detta var den sjukaste ..och absolut ett minne för livet.

satt i fyllecell, och de kvinliga poliserna gav mig X-antal blåmärke, jag var lite föööör flabbig.

3 månader 24/7. ingen förstår. ingen ska förstå bara dom som var med <3

tatuerade mig, ett hjärta på handleden. Den symboliserar en period i mitt liv som jag aldrig vill glömma.

blev 17år. oktoberbarn. Firade mig med schysst folk. fick finfina presenter av nära vänner.

Var i göteborg 2 gånger med Alexs, tog in på scandic och festade hej-vilt på gothia towers.damn

tjejkvällen hos mig jag sent glömmer, bjöds på lite av varje. hahah. ;)

halloween. Felicia hade fest, sedan drog jag och louise på annat håll. lärde känna halva malmö den kv.

julafton, fylld av skratt, min älskade familj och fina presenter& god mat.

Och slutligen en bild från nyår som firades med Cornelia,Louise,Nelly och Nadine som tog bilden
började trevligt med middag och god dricka hos Louise. resten var .. inte bra helt enkelt.
behöver inte gå in på mer än så men nyår-FAILED verkligen gosh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0