tjugotrenolletttio

Hello.
Hann inte att blogga igår. Men jag har iallfall dragit på mig världens förkylning det är inte kul. :(

Igår
så åkte jag till västra hamnen där Julia Nilsson har sin lya, mycket snygg. Där fanns det lite tjejer och vi förfestade där. sedan trog vi ut vi landade på barcelona sen blev det gökboet. god damn it vad kallt det är ute.
det är dödligt. Kan sommarn sluta gömma sig nu? måste ha sol.

Idag. ska fixa mig sedan kommer Elin och vi ska bege oss till Sarah Ns, och sedan till en 19års fest. Därefter ska vi förmodligen hem till ray och titta förbi Martina ringde och fråga om vi ville komma. ska inte glömma min kamera idag. Laddar upp outfit senare och från igår också. Pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0