tjugotvånollfemtio

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA...
Alltså gårdagen var perfekt! först så åkte jag till västra hamnen för det
var visningar där. Och såklar tar Ebony hem hela skitet. Men hon var bäst
så inte konstigt. Där serverades det vin och snacks. Alla frisörer var skit grymma.
Cindy från idol var där och sjöng. Fan vad hon är duktig. Sen slog vi alla klackarna
i taket. Därefter blev det lite barer och natt klubbar.
Och jag lärde känna halva malö igår. goood!



Vi avslutar med en bild på lilla Clara.. nu ska jag ta ett bad puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Hej min sötaste! :D Jag har ju updaterat lite. Känenr att ta bilder är inte riktigt min grej haha, dom är lite tråkiga... Ska hälsa dom och jag saknar dig jätte mycket! HAHA det är väl inte så kallt i sverige ? :O



Puss älskar dig <3

2010-06-19 @ 15:48:08
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/
Postat av: SOFIA LANTZ

Tycker att du borde ta och BLOGGA IGEN!!!! :@

2010-11-18 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0