tjugoettnolltvåtio

Godkväll mina nära och kära.
Jag har bara sovit bort denna dagen. Dåligt av mig.


Helgen
fredags: Martina kom till mig och sedan begav vi oss till Sarah Ns som blev 18 år.
dock var det den 16:e på min namsdag. Hon hade tjejmiddag och bjöd på massa saker.
drinkarna var dödligt goda Yummie. Vid tolvslaget åkte jag sarah och hennes syster Lidia till
choklad och dansade hela natten lång. Vi hade skit kul.

Lördags: Skulle igentligen träffa Ebona. Men jag och Louise möttes och tog taxi till Ola där han blandade
goda drinkar till oss. Sedan tog vi en bar-runda. Haha. Hur kvällen slutade ska vi verkligen inte gå in på.
Men jag har ångest för hela malmö idag. sinnes!


Min data hackar ihjäl därför får ni nöja er med 2 bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0