artonnollettio

Salut amigos.

Komm nyss hem från träningen. Skolan var helt OK idag. rätt chill.
Efter skolan solade jag med Martina, varmt och skönt haha. Sedan begav vi oss in till stan
och kollade runt i affärer. Martina hittade en rikitgt snygg jacka och jag köpte ett par svarta jeans
på Zara. jag har hittat en skit snygg jacka som jag vill ha. Men min mamma kommer döda mig.
tom Martina bara - Julie du får lugna dig med jackor nu. Martina är besatt av twilight och jag av jackor 8-|

Fanskap jag komm nyss på att jag glömmde köpa mina träningskläder. Får ta det imorgon..
Idag tränade jag och Sandra-Dee. Körde mest kondition idag. Det var äckligt mycket folk
fick fan köa. Nu ska jag se New moon vet redan typ allt? Martina kunde inte hålla sig :@
ettan var inget speciellt så jag kan inte förstå all hysteri kring denna film men Jaaa vi får väl se.
Puss hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0