artonnolletttio

Hello babies.
Morognen började med att vi gymade på friskis. Gisela och jag djurade oss. blev ett hyffsat hårt pass.
Jag vet att min uppdatering är kass men har inte haft tillgång till data och har haft annat att göra.


Fredags: Stan shoppade ett festlinne på zara som jag sedan invigde till kvällen ;) Utgång med Sarah. förfestade lite smått hos henne. Vi var jävligt stressade så därefter tog vi taxi till deep. Efter Deep drog vi till Kreol på möllan och tog någon drink, sen stack vi och åt haha. tjocka. sen blev det efterfest. Sedan tog vi taxi hem. Härlig kväll men jävligt kallt.

Lördags: Passade min brors barn. Vi hade rikitgt roligt jag kännde mig som ett barn igen. Jag älskar min lilla hjälte. Fem minuter med honom och det känns som om jag kan ta över hela världen. han ger mig en sådan styrka.

Just nu
har vi turism och vi har redovisning på powerpoint om nationalparker. comé on riktigt bull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0