fjortonnolletttio


Denna tjejen är totaly obsessed! jag skojar inte. hon har alla Twilight-böckerna. På rasterna läser hon
på fritiden läser hon. hon ser filmerna i flera omgångar. När vi har lektion är hon inne på Twillight-sidor.
Nu börjar det gå över gränsen fröken Jönsson haha. Ska fixa ett par brillor och köpa ett biblotek till dig
haha skämt och sido. men därimot visste jag inte att all denna twilight hysteri var beroendeframkallande.
Grattis gumman du har tagit priset. Jag känner dock att jag är på amatörnivå när jag inte ens sätt filmen Puss.


Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

HAHAHAHAHAHA! xD



Jag har läst ut sista boken nu :( Kommer vara sorligt att vara utan dom underbara bökerna faktiskt... Men snart kommer 3 filmen ut ;D



Love you Juliiiieee <3

2010-01-14 @ 22:24:11
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0