tionolletttio

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i ettan på Fransuell & Jörgenkocks Gymnasium & var naiv.

FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad, Chips, naturgodis mf.

FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL
Kan typ alla låtar, blir lättare om jag skriver fem jag INTE kan. ;)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Shoppat ihjäl mig, flyttat till Dubay, köpt ferrari, gett bort lite. etc

FEM DÅLIGA VANOR
"får" lätt problem
äter ute
vänt på dygnet
räcker det med 3? haha.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Resa, umgås med familj och vänner, shoppa,festa, leva impulsivt och ...

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

UTSVÄNGDA BYXOR!
kommunist-kläder?

FAVORITLEKSAKER
Kameran, mobilen, datorn och plånboken

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING
   alla har ju redan gjort den nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0