tjugofyranolletttio

God morning.
Igår blev det en väldigt galen kväll/natt.
Började med att Elin komm hem till mig, sedan mötte vi upp Sarah och hamnade på en
19-års fest, jätte fin lägenhet och världens bästa folk. dvs sjuka i huvudet!(torra människor-inget för mig)
Där bjöds det på goda drinkar. Vid halv två begav vi oss vidare till Ray, Martina mötte upp oss. där var också
fest väldigt mycket folk.

Hemvägen
När vi skulle hem så kurra våra magar så det blev natt mat för hela slanten. Yam yam.
Sedan promenerade vi mot konserthuset. Jag var väldigt trött då. Så Elin höll i mig och vi gick.
JAG SOMMNADE OCH GICK SAMTIDIGT, OCH DRÖMMDE SJUKASTE DRÖMMMEN. HAHA!
Så vi var t6vungna att ta taxi hem.Ja denna kvällen var sick men de gillar vi .






Avlutar med en bild på en söt Martina Jönsson a.k.a twilight 8-)


Kommentarer
Postat av: M a r t i n a

HAHAHAHAH såklart måste du få in twilight i meningen xD

2010-01-24 @ 18:49:04
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0