trettionolletttio

Hejsan.
alla aktiva människor haha. Har inte bloggat något. Men jag vill ha en kamraaa.
den jag har är tegelsten typ lika många mpixel som min mobil ? ...
Igår var jag med Sofia Lantz istan vi leta outfits till kvällen men allt som var snyggt
satt skit fult på mig SÅKLART.

När jag komm hem
så var det bara att ta en snabb dusch och sen fixa sig. Därefter vandrade jag ut i snöstormen
i klackar. Haha såg ut som en snögubbe när jag komm framm till Sofia. Där väntade några schyssta tjejer.
Efter en förfest tog vi tåget till stan och sen begav vi oss vidare till en annan fest. Vi stannade dock inte
så länge. (:


lägger upp bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0