nollettnolltretio

Godmorgon finisar.
Tänk att det är första mars idag och det är fortfarande snö, förjäkla dåligt alltså.

Igår i stan.
Jag måste berätta en rolig sak. I går när elin och jag skulle fika inne på espressohouse
så ska vi då beställa vad vi ska ha och vi skulle ha en chailatte och en chokladboll

Elin- Hej jag vill ha en chailatte och en eh.. en färgad boll..
Han- eh.. va? vad sa du?
Elin- Ja en färgad chokladboll.
Han- en färgad chokladboll? haha det har jag faktiskt aldrig hört förut. Men det är en
chokladboll du vill ha?
Elin- Jaaaaa!
Jag- AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!




Kommentarer
Postat av: Carla

jag är nu medlem i bloglovin! :D

Följ mig med bloglovin, så när du blir medlem där så följer jag med direkt med dig i bloglovin blogg :D du ser exakt hur många läsare följer med dig varje dag! :D

puss!

2010-04-04 @ 00:39:13
URL: http://soycuriosa.blogg.se/
Postat av: Lina

ska du sääääga älskling! :) haha

2010-04-04 @ 13:05:39
URL: http://linamayra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0