sextontolvnollnio

Hej Hej Kom nyss hem från en powerwalk. Gick en timme i snöstorm. Skolan idag gick jävligt snabbt började klockan 10:50 så det blev en sovmorgon, behövdes! De sista lektionerna idag bestod bara av skratt. Vår lilla lärare tyckte det var kul att vi var glada men sen fick även hon spel, som resten av klassen! Jag och Annette gjorde narr av Ikram och vi kunde verkligen inte sluta skratta, dissarna tog priser! Julie är en jävel på att dissa vet ni ;)

Idag och igår fick jag även en liten sneakpeak på mina omdöme. Jag är hyffsat nöjd. Jag ligger på MVG i fritidsturism, svenska och försäljning& service. och Idrott kan jag ju bara förvänta mig ett Ig, har i princip varit på 3 lektioner på hela terminen. men efter nyår ska jag skaffa gymkort då blir det en vändning.



bild på en ful Julie och en fin Martina på en tråkig samhälle-lektion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0