tjugosjutolvnollnio

Hej på! er och god jul förfasiken.
jag har haft en trevlig jul. Den firades med La familjà.
Hos min yngsta bror med han tjej och barn och även min andra bror och hans son.
myspys. först blev det Kalle anka (ville se Anna Anka med de andra gillar inte henne) men jag zippade lite när dom var i köket höhö. sedan åt vi god julmat sedan blev det julklappsöppning.

hahahah har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, tårarna bara rann. kan inte förklara det här ni hade inte förstått. för ni är "ytterst tröga" (:
Jag fick massa fina grejer, necessär, kosmetika,pengar,solkort,lotion,filofax,klocka,kavaj,pjamas, osv..
har bara 1 bild på min mobil från julafton som Eddie tog.

Kommer fler sen när jag laddat in dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0