tjugotvånollfyratio



Min fiende bär mina kläder när vi är ovänner. Hon har skämt ut sig och jag kan inte göra annat än skratta.
Jag tycker synd om henne för alla snackar om henne och hon ser väldigt ensam ut. Går typ själv. Men om man vänder på det, så blir det vad man gör det till. hon hade haft vänner i klassen om hon hade lagt lite tid på dom. Jag är lycklig, jag mår skit bra. Men det känns inte så mycket skillnad. Vi träffades aldrig privat ändå. Skillnaden är att jag inte behöver gå på alla hennes lögner längre. Och bli sårad. Skönt..
Du är välkommen tillbaka när du har ändrat dig en gång för alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHA! du har rätt. hela klassen snackar om henne fan

2010-04-22 @ 12:48:30
Postat av: Gisela

Svar: Jaaa okej hahaha, men neeej :8 i morgon är det fredag och då får man ju äta godis :(

2010-04-22 @ 13:12:11
URL: http://giseelaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla e på din sida julie;) kastaa henne hon kan ju va me sin pojkvän

2010-04-22 @ 18:55:44
Postat av: Anonym

Vem är ni anonyma?

2010-04-23 @ 09:32:17
URL: http://julielwira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0