tugonionollfyratolv

Har nyss passat lilla Miloo-bebis. Han är så söt. Jag kommer bli en bra mamma. nooog!
Idag  var jag och sofia i stan hon shoppade ihjäl sig den rikejäveln. Jag fick med mig ett par svarta
jeans. Strlk 25 det börjar arta sig haha. Sen blev det käk på China box.


Sofia råkade spilla ut lite mat på marken. så det blev visst en liten fågelsammling.
Brevid oss sitter ett gäng pensionärer 70+. Han utbrister.
- Men förheeelveeteee du fattar väl att du inte kan sitta och mata dom?! fan alltså dagens ungdomar.
Så var han tvungen att gå fram till ägaren och säga till att vi satt och mata duvor. somliga gammlingar
bara kör sina egna stories innan dom gjort en research. ack ack.



På uteserveringen. Jag fastnade verkligen inte på bilder idag..

Min fina  Chanel, 25years old lawyer from L.A Califionia


Kommentarer
Postat av: Luie

älskar ditt leende

2010-04-30 @ 00:15:07
Postat av: Sofffffaaaan

Fan vad sexiga vi e :P jag ser real whity ut

Lovar dem pensionererna borde hoppa! INGET LIV!!!

2010-04-30 @ 14:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0