nollfyranolletttio

Puuuuuuuh!
komm precis hem från gymet. Mitt nyårslöfte var ju att börja träna. Så idag blev gymkortet fixat.
Jag och Sandra-Dee, tränade i 3 timmar! ändå länge.

Vi började med kondition, sprang på rullband 20 min. Sen körde vi vikter m.m tro
det eller ej tog 51-60 i ben-press. ;) höhö.
Alla är stora som fan, det är mest bodyduilders som tränar där. Först skrämmde dom oss lite för dom var ju så jävla stora sen visade det sig att dom var ganska schyssta. De rätta oss när vi gjorde fel och pushade även oss lite. nästa gympass blir i övermorgon. då ska det köras stenhårt igen. Jag ska ha snygg kropp till sommmarn.
JAG ÄR MER ÄN TAGGAD NU!

Ska sätta på en film nu, och ta ett stort glass isvatten. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0