trettonnollfemtio

Regn & klippning
Jävlar vad det regnade igår. helt sinnes! Uteliggarna får en gratis dusch iallafall om man nu
måste se något positivt i det hela. Efter skolan så fick jag ett impuls ryck. Jag tänkte
detta jävla svintohåret ska väck. Mitt hår var katafuckingstrof. Så jag tog närmaste bästa frisör.
Bestämmde mig för en page. Och jag blev hyffsat nöjd med resultatet dock tycker jag det är lite väl
kort. Men det slitna är borta så idag ska jag skaffa mig ett förråd med hårprodukter.








Kommentarer
Postat av: Carla

Skit söt! :D i like it! fan först Annette sen du :P jag kommer också göra det gratis för min vän går i frisörlinje men hon har flyttat fram den hela tiden :P haha fan.. sen e det 3 stycken i klassen som har det :P haha

Men du blev skiiit söt och det passar dig :D <3

2010-05-13 @ 17:06:55
URL: http://soycuriosa.blogg.se/
Postat av: Loppan

Skitsnyggt hunny bunny !

2010-05-13 @ 19:57:51
Postat av: LINA

finis <3

2010-05-14 @ 10:48:50
URL: http://linamayra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0