trettonnollfemtio



Tänkte berätta lite saker som alla kanske inte visste. När jag var liten så ljög jag mycket.
Jag ljög om mitt liv och jag ljög för att framställa mig som en bättre person. det berodde
dels på att jag hatade mitt liv och tyckte alla andra hade det bättre. Jag hade inte rikitgt
båda fötterna på jorden. Nu ommina vänner frågar mig Julia, ljög du om det? Då kan jag
svara ja utan att dom bli arga för nu vet dom att jag är 100% ärlig och dom vet var dom
 har mig. Det var flera år sedan. Nu tycker jag att man är vuxen nog till att bara hålla sig
till sanningen. Falska människor är det värsta jag vet dom kan dra åt helvete och stanna där.

Folk kan gå och snacka så jävla mycket skit sen när det väl kommer till krita så står dom inte för det.
Varför gör du så om du igentligen bara är en liten jävla mes? Folk snackar skit och dom hinner
knappt avsluta sitt snack innan man ser dom slicka personens röv. Komiskt jäääävligt komiskt. 
Jag kan inte göra annat än skratta för det är dom som skämmer ut sig och alla kommer klassa er 
som backstabbers. thats just the way it is..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0