nollettnolltvåtio

God kväll mina små katter.

Alltså det är fruktansvärt kallt ute. Ta mig utomlands tack!
Var på IKEA innan. rikitgt tungt och bära allt. Och alla kolla på mig som om jag
var en alien? Fick mest med mig dekorationer och smått. ska köpa någon ny möbel imorgon.
Får se hur plånkkan mår.




-Har du famlilje kort?
-eh nej jag har inte det än..
-vill du ha ett?
-jag menade familj, jag har ingen familj än
-Ja men man kan vara ensamstående också, det är dock bra med rabbater om man har barn.
-Men nej. jag är ett barn och har inga planer på att utöka min stamm nu ;)
-tystnad*

Jag tror jag skämmde ut mig lite. Men jag var arg och stressad. Flåt IKEA-bruttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0