sjutonnolltvåtio

Godkväll.
Jävligt tidig morgon idag. Alarmet ringde kl 03:40. Har sovit ungefär 3½ timma knappt.
Men denna dagen på praktiken var så jävla rolig. När chefen är ledig går alla loss.

Idag var jag nere på Crewshop
det är som Tax-free fast för personalen på kastrup.
Jag ska nog inskaffa mig en Dior parfym i veckan den doftar sinnes. Där är 10% rabbat i shoppen
sen med havnekort får du ytterligare 50%. tummen upp tummen upp.

Julie i lådan
Jag glömmde mitt passeringskort och jag orkade inte bli eskorterad så varje gång jag och
Denisé skulle ner i lagert så packa hon ner mig i en låda och satte mig på vagnen och körde
runt mig. Jag dog av skratt. Undra vad resenärerna tänkte en låda som skrattar? random! (:


Kommentarer
Postat av: loppan

HAHAHAHAHAHAHAH fy fan vad ball :D kan nästan se det framför mig..

2010-02-17 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0