tionolltvåtio




-POLISEN

Såg nyss påefterlyst. Och jag känner vad fan håller ni på med?
Jag hade gjort ert jobb hundra gånger bättre. Dubbelmoral är det rätta ordet.
Jag har träffat x-antal polisen då jag varit målsägande. Och den utredning som pågår nu. Gud
jag är tom på ord, jag vet inte ens vad jag ska säga. Ena stunden ska dom släppa allt dom har
i händerna för att ta fast gärningsmannen. Nästa stund får dom inte göra det ena eller det andra
för då begår dom "tjänstefel" Yeah right..

Men släng hit en polisbricka då så får väl jag ta lagen i egna händer och då ska
jag banne mig visa er var skåpet ska stå. Jag får med andra ord göra ert jobb.

Måste även tillägga att Kvinnliga poliser går lätt bort. usch och fy och blä på dom.
Dom leker lite viktiga i sin uniform. Ta av er den, ta en titt i speglen, Ni ser inget märkvärdigt ha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0