tjugotvånolltvåtio


"Hej jag har inga vänner för jag umgås bara med min pojkvän 24 timmar om dygnet"
Gumman, gumman , gumman. Vad ska det bli av dig? jag vill ge dig lite information som
du möjligtvis kan ha nytta av. Har du hört uttrycket kärlek kommer och går men vänskapen
består? Jag förstår mig inte på er? Ni har så fucking tråkig liv enligt mig.
Du umgås bara med din pojkvännoch om du nu skulle vara med någon annan, så är han givetvis med?
Jag hatar folk som dissar sina vänner för en pojkvänn.
Det roliga är att dom är så jävla reetard att dom inte fattar att det kommer tillbaka.
Karma is a bitch. Ingen kommer stå med öppna armar och ta imot er när ert förhållande är slut.
INGEN! Om du vill spela det spelet så ska jag nog spela tillbaka. Räkna med game over. Sådant som detta skrämmer mig jag blir fan mörkrädd. Jag menar ja du kanske klarar dig, ert förhållande kanske
håller till döden skiljer er åt. Men du skulle ångrat dig. Garanterat! du har missat så mycket redan,
du skulle bara veta vad som väntar alla oss tjejer i denna åldern .
Det är mer än en pojkvänn, påse popcorn och en hyrd film ska du veta.

Nej Martina denna gången syftar jag inte på dig. (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaha tänkte de -.-... :D

2010-02-24 @ 18:58:21
URL: http://maartinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0