artonnolletttio

Jag funderar starkt på att klippa mig iveckan. mitt hår är rikitgt krusigt.
om jag hade haft "svennebanan-hår" hade jag lätt haft page, jag tycker det är rikigt stiligt.
Mitt hår har typ slutat växa. Förstår inte varför..
kanske för jag användt plattång sedan 3:an? mhm jag började tidigt.
Jag var till och med så desperat att jag köpte tabletter på life, "hårkontroll" men de funkar absolut inte heller.

Tips:
om ni har lockigt hår som jag och kvalitén på ert hår är lite typ "torrt" använd TRESemmé produkter.
lite dyrare och lite bättre. absolut värt priset håret blir nästan som återställt. Mitt wannabe-afroo förvandlas till svennehår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0