nolltrenolletttio

Igår så var jag bjuden till Gisela.
Vi spelade spel och sjöng singstar. haha Hennes pojkvänn vann över mig. Gisela var bartender och gjorde goda drinkar till alla.

Carla du var skit snygg i håret, volym är hot!

Sedan kom Annette och ville supa mig under bordet. HAHA! Det blev mycket flabb, och jag var högljud som valigt. Så tack Gisela för en jävligt bra kväll. Vi får se till att ha fler sådanna. Bilder kommer sen när den spanska Puta har skickat hahah!

Jag komm nyss hem från en powerwalk. god damn it vad det är kallt ute. Jag är is nu därför ska jag bädda ner mig i min stora säng och gråta lite till titanic. PUSSAS!

Kommentarer
Postat av: Carla

haha tack för den fina komplimangen om mitt hår hihi, men logga in nån gång på msn då så skickar jag bilderna! haha :D pussssss <3

2010-01-04 @ 01:47:23
URL: http://soycuriosa.blogg.se/
Postat av: gisela

tack själv hjärtat. Ja då, mamma åker iväg fler gånger hahaha <333

2010-01-09 @ 13:52:40
URL: http://giseelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0