femtonnollfemtio

Så nu är jag tillbaka. Vädert styr mitt liv och det begränsar mig jävligt mycket.
Men iallafall var ju somsagt på jägersro och det blev lite shopping två tröjor från
H&M.

Fick även med mig en Fondation från VICHY 199kr kostade den Vet dock inte om det är
min färg eftersom dom inte hade några prover men spelar roll fick den ju ändå gratis
för jag slog fel kod, och eftersom hon i kassan var så jävla upptagen med att stå och
babbla med sin vän så märkte hon inte att köpet inte gick igenom. Haha! synd..


svart tröja från H&M som jag köpte, tyckte den var så söt..

köpte en likadan fast i ljus rosa.

Och min foundation för glansig & oren hy. Den täpper inte till porerna och gör huden matt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Heej Julia!

Vad glad jag blev för din kommentar. Tack :)

Du är så vacker, men det tyckte jag när vi träffades för några år sen med. Kommer ihåg hur avundsjuk jag var på ditt hår! haha.

Min kamera är en canon eos 7d. Den var galet dyr, kostade nitton tusen. Men jag går ju en utbildning och vill jobba med film och foto, så för mig var det värt det. Nu blir det att sitta och jobba på ica heeeela sommaren för att ha råd att betala tillbaka. Hihi.

Vilket galet sött hjärta du har på handleden!!!



Lina :*

2010-05-15 @ 22:27:08
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0